skip to Main Content

Sidst opdateret 24.10.2019

Handelsbetingelser for medlemmer (abonnementsløsning)

1. Generelt

Disse handelsbetingelser gælder, når du opretter et medlemskab (abonnement) på HEVI-Sugaring.dk

Når du opretter et medlemsskab (abonnement), skal du samtidig acceptere handelsbetingelserne. Du opfordres derfor til at læse handelsbetingelserne grundigt igennem, inden du opretter et medlemsskab (abonnement). Vi forbeholder os retten til at ændre handelsbetingelserne. Varsling af ændringer vil ske i overensstemmelse med gældende regler. Du kan til enhver tid læse den nyeste version på HEVI-Sugaring.dk. Hvis der sker væsentlige ændringer i dit abonnement, sender vi selvfølgelig en e-mail til dig.

2. Sådan fungerer dit medlemsskab (abonnement)

Du opretter dit medlemsskab (abonnement) via vores hjemmeside HEVI-Sugaring.dk. Du skal vælge hvilken Roll on startpakke du ønsker. Herefter modtager du en kvittering på dit valgte medlemsskab (abonnement) via den e-mail, du har angivet. Dit medlemsskab (abonnement) er fortløbende og fornyes automatisk hver måned, den dato hvor du oprettede dig første gang.

Vi sender altid din første ordre 1-3 hverdage efter din bestilling. Herefter afsender vi dine Roll on sugaring produkter hver måned, den dag hvor du første gang bestilte.
Eks. bestiller du første gang d. 14/4, sender vi dig produkter igen d. 14/5, 14/6, 14/7 osv. eller den næstkommende hverdag.

Dit abonnement er et løbende abonnement.

Du er forpligtet til straks at orientere os, hvis du skifter adresse, e-mail eller telefonnummer.

Dit abonnement er et løbende abonnement. Du kan til hver en tid opsige dit abonnement. Læs mere om opsigelse under punkt 4.

Vi leverer over hele Danmark (på nær Grønland og Færøerne) via GLS.

Når pakken lander i din pakkeshop vil du automatisk modtage en SMS og/eller en e-mail.

E-mails der er relateret til dit abonnement kan kun afmeldes ved at skrive til hevi@hevi-sugaring.dk.

3. Pris og betalingsbetingelser

Alle priser er i danske kroner inkl. moms og afgifter.

De oplyste priser på et abonnement er inkl. moms og leveringsomkostninger.

Når du opretter dit abonnement, gennemfører du dit køb med en kortbetaling, hvor vi automatisk trækker betalingen for dit abonnement hver måned.

Vi opkræver ikke gebyr ved betaling.

Når du opretter dit abonnement, giver du automatisk HEVI Sugaring lov til at trække betalingen for dit abonnement løbende hver måned, indtil du opsiger dit abonnement eller sætter det på pause. Vi sender dig en kvittering via e-mail hver måned, når vi trækker betaling for den kommende levering.

Det er dit ansvar, at der ved fornyelse af abonnementet er penge på den konto, som er tilknyttet det betalingskort, du har benyttet ved tilmelding, så vi kan trække betalingen.

Du er forpligtet til at holde dine kortoplysninger opdateret. Dine kortoplysninger opbevares ikke hos HEVI-Sugaring.dk, men vi videreformidler dine opdateringer eller eventuelle sletning af kortoplysninger.

Sker der ikke betaling for dit abonnement, vil du ikke modtage dine produkter.

4. Opsigelse og pause

Der gælder ingen bindingsperiode for dit abonnement. Du kan opsige dit abonnement når som helst, dog skal det ske senest 8 dage før din betalings og leveringsdag.

Opsig dit abonnement her. 

Når du har opsagt dit abonnement, modtager du en e-mail med bekræftelse på din opsigelse.

Bemærk, at du ikke kan opsige dit abonnement ved blot at returnere forsendelsen med dine produkter eller lade være med at betale.

Skal du på ferie, eller ønsker du bare ikke kassen i en periode, kan du sætte dit abonnement på pause. Dette kan du selv gøre på din profil eller du kan sende os en mail på hevi@hevi-sugaring.dk og vi klarer det for dig.

Generelle Handelsbetingelser

BETALING: 
Hevi-sugaring.dk modtager betaling med Dankort, VISA-Dankort og e-dankort, samt følgende internationale betalingskort: VISA, MasterCard, JBC og VISA Electron.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Hevi-sugaring.dk/ krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Det er også muligt at betale for en ordre via bankindbetaling til Nordea, konto: 2671 8981744625

Ved bankindbetaling afsendes varerne, så snart indbetalingen er registreret.

Ved ordre fra udlandet afsendes varer ligeledes så snart købs sum inkl. porto er indgået på vores konto i Nordea:
Reg.:2671 Konto.nr.:8981744625
IBAN: DK6820008981744625
SWIFT: NDEADKKK

Hvis betalingen ikke er registreret senest fire hverdage efter bestillingen, bliver ordren slettet. Husk at det godt kan tage et par dage inden betalingen bliver registreret.
Og husk: Varerne bliver først afsendt, når betalingen er registreret og du kan derfor heller ikke regne med den normale leveringstid.

REKLAMATIONSRET:
HEVI-Sugaring.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles HEVI-Sugaring.dk indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for ombytning eller efter aftale evt. kreditering.

I forbindelse med reklamationssager afholder HEVI-Sugaring.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Hevi-Sugaring ApS
Bøgeskovvejen 5
7130 Juelsminde
Email: hevi@hevi-sugaring.dk
Tlf.:  (45) 60 15 25 75

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved tilbagebetaling til det anvendte betalingskort.

FORTRYDELSESRET:
Hvis du fortryder et køb hos HEVI-Sugaring.dk, har du altid 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages.

Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentlig samme stand som du modtog den. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt. Det betyder bl.a., at sugaring som har været opvarmet eller andre produkter som har været åbnet og testet, ikke tages retur.

Når du udnytter fortrydelsesretten skal du selv dække udgifter til forsendelse.
Du kan også returnere varen til os, ved at nægte at modtage varen når den leveres, her vil vi modregne 49,- af tilbagebetalingen.

Afviser du pakken ved ankomst eller bliver pakken ikke afhentet på posthuset eller hos GLS, trækker vi et ekspeditionsgebyr svarende til portoværdien fra dit tilgodehavende, når vi tilbageføre dine penge (49 kr.).

Hvis du vil have sendt din pakke igen, opkræver vi 49 kr. i fragt.

Når du fortryder købet, tilbagebetales købesummen til dig ved en overførsel til din bank, eller ved at føre pengene tilbage på det betalingskort du benyttede ved købet.

Når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for at fortrydelsesretten kan udnyttes, vil vi kontakte dig, for at få oplyst hvortil købesummen skal returneres.

Send varerne vedlagt navn og ordrenummer til:

Hevi-Sugaring ApS
Bøgeskovvejen 5
7130 Juelsminde
OPLYSNING OM KLAGEMULIGHEDER:

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse hevi@hevi-sugaring.dk

0