Sidst opdateret 03.04.2020
Handelsbetingelser hos Hevi Sugaring ApS
Generelle oplysninger
Nordic Sense A/S
Mads Clausens Vej 1
8600 Silkeborg
CVR nr.: 12376839
Telefon: (+45) 8680 0533
Email: hevi@nordicsense.dk
Priser
Hos HEVI Sugaring ApS er alle priser i danske kroner og angivet inklusiv moms og afgifter.
Betaling
HEVI Sugaring ApS modtager betaling med Dankort, VISA, e-dankort, MasterCard, Maestro, JBC og Mobilepay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Dine kort oplysninger bliver krypteret med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.
Levering
HEVI Sugaring ApS tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 12 samme dag(hverdage).
Vi afsender senest førstkommende hverdag, hvorefter pakken er i fragtfirmaets varetægt. Oftest leveres pakken den næstkommende dag.
Vi sender til hele Danmark og tilbyder hjemmelevering, erhvervslevering og levering til valgfri pakkeshop.
Din ordre sendes efter dit ønske med DAO eller GLS med en fragtpris på 19 kr. Der tilbydes fri fragt ved køb over 399 kr.
Levering i udlandet
Vi sender gerne din ordre til udlandet. Fragtpris beregnes direkte i webshoppen. Er dit land ikke angivet nedenfor, så kontakt os direkte og vi undersøger muligheden for dig.
Levering med GLS til Norge, Holland, Sverige, Tyskland, Færøerne og Italien.
Levering med DAO til Sverige (kun pakkeshop), Holland, Tyskland, England, Frankrig, Italien og Spanien.
Leveringstid
I Danmark: 1-3 hverdage
Inden for EU: 3-7 hverdage
Udenfor EU: Kontakt hevi@nordicsense.dk
Opleves der fejl og mangler i din ordre, kontakt venligst hevi@nordicsense.dk
Ved udeblevne leverancer, bedes du rette henvendelse direkte til fragtfirmaet.
– Opleves der problemer hermed, så kontakt os gerne for hjælp.
Nåede du ikke at hente din pakke i pakkeshoppen?
Vi gensender gerne din pakke, når vi modtager den retur fra pakkeshoppen.
Dette koster 49 kr. i fragt og ekspeditionsgebyr.
Abonnement
Sådan fungerer dit abonnement
Hos HEVI Sugaring kan du modtage alle vores produkter på abonnement. Du opretter dit abonnement via vores hjemmeside HEVI-Sugaring.dk. Her vælger du det ønskede produkt og tilføjer det til kurven i det ønskede leveringsinterval. Herefter modtager du en kvittering, på dit valgte abonnement, via den e-mail du har angivet. Dit abonnement er fortløbende og fornyes automatisk med det interval, du har valgt.
Abonnementsbetingelserne er gældende for alle vores abonnenter.
Du kan modtage alle vores sugaring og hudplejeprodukter på abonnement.
Fordele som abonnent:
– 10 % på dine abonnementsprodukter.
– Gratis strips og spatler ved abonnement på sugaring
– Gave 3 gange årligt
– Fri fragt
– Frit leveringsinterval
– Ingen binding
Du bestemmer altså selv, hvor ofte du vil have leveret dine HEVI produkter.
Det kan fx. være Roll On patron hver 4. uge og en Body Balm hver 8. uge.
Ændringer i leveringsintervallet, kan du indstille på vores website, når du er logget ind på Din konto. Her kan du også altid stoppe, eller sætte dit abonnement på pause. Ligesom du kan fremrykke, eller udskyde næste levering. Det skal blot gøres senest dagen før næste levering.
Vi sender altid din første ordre, senest den førstkommende hverdag, efter din bestilling. Herefter afsender vi dine produkter i det interval, som du har valgt. Det vil sige, har du bestilt en Roll On Patron mandag i uge 1, og valgt levering hver 6. uge, så vil næste produkt, blive afsendt mandag i uge 7.
Du bestemmer selv, om du ønsker at få tilsendt din ordre, direkte til din hjemmeadresse med DAO, eller til en GLS eller DAO pakkeshop.
Du er forpligtet til straks at orientere os, hvis du skifter adresse, mail eller telefonnummer. Du kan ændre dem via Din konto på websitet, når du er logget ind, eller du kan sende en mail til: hevi@nordicsense.dk og vi gør det for dig.
Mails, der er relateret til dit abonnement, kan kun afmeldes ved at skrive til hevi@nordicsense.dk.
Betalingsbetingelser
Ved oprettelse af dit abonnement, gennemfører du dit køb med en kortbetaling eller mobilepay. De efterfølgende abonnementsleveringer, vil automatisk blive betalt, med samme betalingsløsning i det valgte interval, indtil du opsiger, eller sætter dit abonnement på pause. Vi sender dig en kvittering via mail, når vi trækker betaling for den kommende levering.
Det er dit ansvar, at der ved fornyelse af abonnementet, er penge på den konto, som er tilknyttet det betalingsløsning, du har benyttet ved tilmelding, så vi kan gennemføre betalingen. Du er forpligtet, til at holde dine kontoplysninger opdateret. Sker der ikke betaling for dit abonnement, modtager du ikke dine produkter. Misligholder du din abonnementsaftale, eller abonnementsbetingelserne, er vi berettiget, til at ophæve dit abonnement uden varsel.
Ændringer i abonnementsaftaler, uden forudgående varsel, kan forekomme, men disse vil være til kundens fordel, eksempelvis prisnedsættelse.
Hvis vi foretager ændringer af aftaler såsom pris- og gebyrstigninger, meddeles dette til abonnenterne, med et varsel på minimum 30 dage. Har du indsigelser, skal dette meddeles til os inden den dato, hvor ændringerne træder i kraft.
Gældende priser og abonnementsbetingelser er altid tilgængelige på hevi-sugaring.dk
Opsigelse og pause
Der er ingen bindingsperiode for dit abonnement, og du kan derfor til hver en tid opsige dit abonnement. Det skal dog senest ske dagen før, din næste abonnementslevering.
Bemærk, at du ikke kan opsige dit abonnement, ved at returnere din levering, eller undlade at afhente den i pakkeshoppen.
Hvis du ikke afhenter din abonnementsordre i pakkeshoppen, og den returneres til os, kontakter vi dig med henblik på genafsending eller kreditering. Begge dele koster 49 kr. i ekspeditionsgebyr.
Skal du på ferie, eller ønsker du ikke levering i en periode, kan du sætte dit abonnement på pause, eller flytte næste leveringsdato. Dette kan du selv gøre på din konto, se hvordan her, eller du kan sende os en mail på hevi@nordicsense.dk og vi vil ændre det for dig. Du kan også altid ændre intervallet for dine leveringer, hvis du ønsker at modtage nye patroner oftere, eller med flere uger imellem.
Dagen før din næste abonnementslevering, vil du modtage en påmindelsesmail om snarlig modtagelse. Via denne mail, kan du f.eks. gå ind og udsætte leveringen, og du har også mulighed for, at tilføje flere varer til leveringen. Hvis du eksempelvis er løbet tør for Powder, så kan du modtage denne sammen med dine abonnementsprodukter, så du undgår at betale fragt. Der ydes ikke 10 % rabat på produkter, som du tillægger dit abonnement på en enkelt levering. Husk at fjerne produktet fra din abonnementsordning igen, efter du har modtaget det, ellers vil du få det med igen på næste levering.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået, som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles til HEVI Sugaring indenfor ”rimelig tid”. Varen kan efterfølgende returneres for ombytning, eller efter aftale eventuelt kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder HEVI Sugaring returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
Ved returnering og reklamationer bedes henvendelse rettet til:
Nordic Sense A/S
Mads Clausens Vej 1
8600 Silkeborg
E-mail: hevi@nordicsense.dk
Tlf.: (+45) 8680 0533
Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Fortrydelsesret
Hvis du fortryder et køb hos HEVI Sugaring, har du altid 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages.
Meddelelsen skal gives pr. mail på hevi@nordicsense.dk. I meddelelsen skal du tydeligt gøre opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du, at sende varen retur til os, skal du vedlægge navn og ordrenummer og sende ordren til:
HEVI Sugaring ApS
Nørregade 44
8783 Hornsyld
Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du returnere varen i samme stand, som du modtog den. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du har taget varen i brug. Det betyder blandt andet, at sugaring, som har været opvarmet eller andre produkter, som har været åbnet og testet, ikke tages retur.
Når du benytter fortrydelsesretten, skal du selv dække udgifter til forsendelse.
Du kan også returnere varen til os, ved at nægte at modtage varen, når den leveres, her vil vi modregne returfragt og ekspeditionsgebyr på 49 kr. af tilbagebetalingen.
Bliver pakken ikke afhentet i pakkeshoppen, modregner vi også her et ekspeditionsgebyr på 49 kr. fra dit tilgodehavende.
Returnering kan også ske ved at aflevere varen personligt hos os.
Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – f.eks. kopi af ordrebekræftelse, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.
Når vi har modtaget varen retur, vil den blive kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes. Herefter vil tilbagebetalingen ske til samme betalingsmetode, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi tilbageholder beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur. Det er dit ansvar at kunne dokumentere returnering af produkterne i tilfælde af, at pakken bortkommer under fragtfirmaets varetægt.
Ønsker du at få gensendt din pakke opkræver vi 49 kr. i fragt og håndteringsgebyr.
Persondatapolitik
For at du kan gennemføre et køb på hevi-sugaring.dk, har vi brug for følgende oplysninger om dig:
Navn, adresse, telefonnummer, mailadresse, betalingsoplysninger og oplysning om, hvad du har købt.
Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for HEVI Sugaring ApS. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har, som registreret.
Særlige betingelser for forhandlere/klinikker:
Markedsføring
Ved videresalg af HEVI Sugaring produkter eller anvendelse af HEVI Sugaring til professionelle behandlinger i klinik, er forhandler/behandler forpligtet, til at overholde lovgivningen omkring markedsføring af beauty produkter. Ligeledes skal regler fra ECOCERT COSMOS standard overholdes, når produktet markedsføres.
I HEVI Sugarings mediemappe, forefindes et dokument med allerede godkendte formuleringer, som HEVI Sugaring anbefaler forhandlere og klinikker at anvende. Hvis disse standardformuleringer ikke anvendes, er det forhandleren/klinikkens eget ansvar, og HEVI Sugaring kan ikke i nogen tilfælde stilles til ansvar for dette.
Når man køber på vores shop, tilbyder vi muligheden for at man, efter købet er gennemført, kan foretage tilkøb til sin eksisterende ordre. Dette gøres ved at vælge ’Tilkøb’ på kvitteringssiden. Herefter modtager man en ny ordrebekræftelse med den samlede opdaterede ordre. Denne mulighed er tilgængelig indtil tilkøb-knappen ikke længere er klikbar.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@hevi-sugaring.dk